Οικονομοπουλος Νικος – the best of 2011

Posted: Φεβρουαρίου 9, 2011 in ΜΟΥΣΙΚΗ
Ετικέτες:

Καλλιτέχνης: ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ
Τίτλος: THE BEST OF 2011
Έτος κυκλοφορίας: 2011
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 23
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 192Kbps
Μεγεθος: 85,16Mb
Συνοδευτικά:
Κατηγορία: ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΛΑΊ΄ΚΑ

Ο Νίκος Οικονομόπουλος ένας νέος και πολά υποσχόμενος τραγουδιστής σε μία συλλογή
που δεν πρέπει να χάσει κανείς.23 καταπληκτικά τραγούδια βγαλμένα μέσα από τη ζωή
και μελωδίες που παρασίρουν.

1. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ
2, ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕ
3, ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
4, ΘΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΑΩ
5, ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ
6, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ
7, ΑΛΛΑ ΜΟΥ’ΤΑΞΑΝΕ
8, ΕΧΩ ΝΑ ΜΑΘΩ
9, ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ
10,ΦΤΑΙΩ
11,ΑΚΟΥΣΑ
12,ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ
13,ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ
14,ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ
15,ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ
16,ΧΑΡΑΚΙΑ
17,ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
18,ΑΣΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ
19,Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ
20,ΠΙΣΤΕΥΩ
21,ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ
22,ΕΙΣΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΜΑΖΙ
23,ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ (ΚΑΙ ΜΗ ΓΥΡΙΣΕΙΣ)

MultiUpload

Rapidshare

Megaupload

Depositfiles

Uploading.com

Δημοσιευμένη  εικόνα

Σχολιάστε

