Ζωιδάκης Νίκος – Ενα ταξίδι με τη λύρα μου (2 CD’s) ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ

Posted: Φεβρουαρίου 7, 2011 in ΜΟΥΣΙΚΗ
Ετικέτες:

Καλλιτέχνης: Ζωϊδάκης Νίκος
Τίτλος: Ένα Ταξίδι Με Τη Λύρα Μου (2 Cds)
Έτος κυκλοφορίας: 2011
Είδος έκδοσης: 2CD
Αριθμός κομματιών: 37
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 320Kbps
Μεγεθος: 274.29Mb
Συνοδευτικά: Full Covers
Κατηγορία: Λαϊκά

Ο Νίκος Ζωιδάκης σας προσκαλεί σε Ένα ταξίδι με την λύρα του στο διπλό CD που μόλις κυκλοφόρησε από την LYRA.
Τον τελευταίο καιρό συναντούμε αυτό το φαινόμενο των καλλιτεχνών να αφήνουν τις εταιρείες της Κρήτης και να προτιμούν τις Αθηναϊκές δισκογραφικές.. γιατί άραγε??
Διπλό cd λοιπόν το ένα με 12 καινούργια τραγούδια και το άλλο ζωντανή ηχογράφηση.
Να πούμε ότι σε ένα τραγούδι μαζί με τον Νίκο Ζωιδάκη τραγουδά και ο καλός του φίλος γνωστός δημοσιογράφος Μάκης Τριανταφυλλόπουλος..Συμετοχή επίσης σε ένα τραγούδι έχει και ο Γιάννης Σεισάκης.

CD1 
1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑ
2 ΠΕΡΑΣΑΝ ΦΙΛΟΙ
3 ΑΛΛΑΞΑ ΖΩΗ Τραγουδάει ο Γιάννης Σεισάκης
4 ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
5 ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ
6 ΣΤΟΥ ΔΟΞΑΡΙΟΥ ΤΟΝ ΗΧΟ
7 ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ (συμμετέχει ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος)
8 ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ
9 ΤΣΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
10 ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΘΑ Σ' ΤΟ ΠΕΙ
11 ΑΛΛΟΣ ΠΑΠΑΣ ΣΕ ΒΑΦΤΙΣΕ
12 ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΤΗ ΛΥΡΑ ΜΟΥ (οργανικό) 

CD2 
1 ΠΡΟΛΟΓΟΣ (οργανικό)
2 ΧΟΡΟΣ ΖΟΡΜΠΑ
3 Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΦΥΛΑΚΗ (Συρτός)
4 ΚΑΤΙ ΑΠ' ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ (Συρτός)
5 ΕΜΑΘΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ (Συρτός)
6 ΧΛΩΜΟ ΦΕΓΓΑΡΙ (Συρτός)
7 Ο ΦΟΝΙΑΣ (Συρτός)
8 ΘΑ ΨΑΞΩ ΓΗ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟ (Συρτός)
9 ΒΟΣΚΑΡΟΥΔΑΚΙ ΑΜΟΥΣΤΑΚΟ (Πεντοζάλη)
10 ΜΗΛΟ ΖΑΡΙΦΙΚΟ ΜΟΥ (Πεντοζάλη)
11 ΑΓΑΠΑ ΜΕ ΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩ (Πεντοζάλη)
12 ΠΕΝΤΟΖΑΛΗΣ
13 ΔΩΔΕΚΑ ΧΡΟΝΩΝ ΚΟΠΕΛΙ (Καλαματιανός)
14 Σ' ΑΓΑΠΩ, Σ' ΑΓΑΠΩ (Καλαματιανός)
15 ΜΥΛΩΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΖΩΧΤΡΕΣ (Καλαματιανός)
16 ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΤΑ ΣΦΑΚΙΑ
17 ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ (Κοντυλιά)
18 ΑΠΟΚΟΡΩΝΑΣ (Κοντυλιά)
19 ΜΑΛΕΒΙΖΙΩΤΗΣ (οργανικό)
20 ΤΟ ΦΙΛΙ (Συρτός)
21 Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ (Συρτός)
22 ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΑΝΟΣ (Συρτός)
23 ΞΥΠΝΑ (Συρτός)
24 ΣΟΥΣΤΑ
25 ΕΦΥΓΕΣ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ

MultiUpload

Rapidshare

Megaupload

Depositfiles

Uploading.com

Δημοσιευμένη  εικόνα

Σχολιάστε

