ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΟΛΑ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΜΕΙΣ

Posted: Φεβρουαρίου 3, 2011 in ΜΟΥΣΙΚΗ
Ετικέτες:

Καλλιτέχνης: Χρήστος Κυριαζής
Τίτλος: Όλα στη σκέψη μου μα πιο πολύ εμείς
Έτος κυκλοφορίας: 2011
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 11
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 192Kbps
Μεγεθος: 47.24Mb
Συνοδευτικά:
Κατηγορία: Έντεχνο Λαϊκό

01:Άρχισε να λες…(Ζήτα μου ό,τι θες)
02:Που να είσαι…
03:Πάνε τόσες μέρες
04:Ένα τηλεφώνημα
05:Έρχεσαι στο όνειρό μου
06:Ίσως να ξέρεις
07:Να θυμάσαι κι εμένα
08:Η ζωή μπροστά πηγαίνει
09:Νοιώσε με
10:Θέλω να μείνω μόνος μου Θέλω να μείνω μόνος μου
11:Όλα στη σκέψη μου μα πιο πολύ εμείς…

MultiUpload

Rapidshare

Megaupload

Depositfiles

Uploading.com
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ
Δημοσιευμένη  εικόνα

Σχολιάστε

