Μπάσης Δημήτρης Live (2cds)

Posted: Ιανουαρίου 7, 2011 in ΜΟΥΣΙΚΗ
Ετικέτες:

Καλλιτέχνης: ΜΠΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τίτλος: LIVE (2cds)
Έτος κυκλοφορίας: 2011
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 50
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 320Kbps
Μεγεθος: 350Mb
Συνοδευτικά:
Κατηγορία:

TRACK LIST:
CD1
1. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ
2. ΠΑΛΙ ΠΑΛΙ
3. ΤΑ ΣΜΥΡΝΑΙΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
4. ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΑΡΑΒΙ
5. ΜΕ ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
6. ΘΕΕ ΜΟΥ
7. Η ΖΩΗ
8. ΤΩΡΑ ΜΕΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
9. ΤΟ ΛΙΓΟ
10. ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
11. ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΕΣΕΝΑ
12. Ο ΜΟΝΑΧΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
13. ΦΕΡΤΕ ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ ΜΕ ΚΡΑΣΙ
14. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
15. ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ 'ΣΑΙ
16. ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΦΩΤΙΑ
17. ΤΩΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΖΗΣΩ
18. ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ
19. ΘΑ ΠΙΩ ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
20. DUI DUI
21. ΧΑΜΟΠΟΥΛΙΑ
22. ΤΑ ΛΑΔΑΔΙΚΑ
23. ΨΙΘΥΡΟΙ ΚΑΡΔΙΑΣ

CD2
1. ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ
2. ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ
3. ΕΡΩΤΙΚΟ Η ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ
4. ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕΝΕ
5. ΣΑΛΑ ΣΑΛΑ
6. ΤΖΙΒΑΕΡΙ
7. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΡΑΔΥ ΜΟΥ
8. Μ' ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
9. ΣΩΣΕ ΜΕ
10. ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
11. Ο ΤΡΕΛΟΣ
12. ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ
13. ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ
14. ΠΡΟΣΕΥΧΗ
15. ΤΩΡΑ ΚΛΑΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΣ
16. ΤΡΕΛΟΚΟΡΙΤΣΟ
17. ΤΑ ΔΥΟ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ ΠΗΡΑΝΕ
18. ΚΑΘΕ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ
19. ΑΛΗΤΗ Μ' ΕΙΠΕΣ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ
20. ΜΠΑΞΕ ΤΣΙΦΛΙΚΙ
21. ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ
22. ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΕΣ
23. ΒΡΕΧΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΑ ΜΟΥ
24. ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΓΑΠΗΣΩ
25. ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΛΟΜΟ
26. ΥΠΑΡΧΩ
27. ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ

Rapidshare

Megaupload

Depositfiles

Hotfile

MultiUpload

ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ UPLOAD..
ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ 10′ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ POST..
ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ 7″ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

Σχολιάστε

